Portofoliu de clienti – ce sa faci pentru fidelizarea membrilor

Scris de Monica

Categorii:

Orice model, indiferent ca este la inceput de drum sau nu, depinde destul de mult de membrii platitori in drumul ei catre succes. Practic, acesta este principalul scop al jobului de model: de a petrece cat mai mult timp online si de a purta discutii cu ei, flirta sau face show-uri. Este foarte important sa stii cum sa iti atragi publicul, dar si cum sa il mentii interesat de aptitudinile tale si farmecul personal.

Portofoliu de clienti – ce sa faci pentru fidelizarea membrilor, kendrastudio.ro, imagine 1
/var/www/vhosts/kendrastudio.ro/httpdocs/wp-content/themes/kendra/single.php:65:
array (size=1)
  0 => 
    array (size=4)
      'url_meniu' => string '' (length=0)
      'meniu_faq' => string 'NU' (length=2)
      'sectiuni' => 
        array (size=2)
          0 => 
            array (size=4)
              ...
          1 => 
            array (size=4)
              ...
      'pozitie_box_cu_meniu_in_dreapta' => string '0' (length=1)

1. Marirea portofoliului de clienti - ce inseamna?

Portofoliu de clienti se poate defini ca numarul de persoane care te urmaresc, care te cauta si interactioneaza cu tine aproape zilnic. Mai ales pentru un model incapator este foarte important sa stapanesti arta seductiei si sa stii cum sa ii atragi spre profilul tau. Chiar daca esti la inceput de cariera, nu trebuie sa iti faci griji, pentru ca alaturi de un studio de videochat profesionist si cu experienta in domeniu vei invata rapid tehnicile necesare. 

 

De asemenea, si un model online mai experimentat trebuie sa fie constient de portofoliul de clienti pe care il are si sa fie perseverenta pentru a creste numarul acestora. Odata cu fidelizarea membrilor platitori si a audientei, vei avea mai multe incasari din videochat. Barbatii sunt curiosi din fire, iar daca starnirea interesului lor nu ti se pare o sarcina prea grea, trebuie sa stii ca mentinerea lui este putin mai complicata. 

 

Marirea portofoliului de clienti presupune ca tu sa devii un brand personal, unic. Concurenta dintre modele este destul de mare si trebuie sa stii cum sa te evidentiezi si sa iesi din multime. Acest lucru implica un pachet total, de la atitudine, aspect, disponibilitate si pana la aplicarea celor mai secrete tehnici de seductie. 

 

Practic, atunci cand un membru se gandeste la tine, trebuie sa stie ce fel de persoana esti, cum te comporti cu el, cum iti folosesti atuurile, la ce se poate astepta cand interactionati, iar toate acestea sa ii aduca zambetul pe buze si sa il faca sa isi doreasca mai mult.

 

2. Cresterea numarului de clienti - cum poti face asta

Imaginea unui model reprezinta brandul ei personal. In primul rand, acest lucru porneste de la profilul tau. In cadrul studioului vei avea periodic sedinte foto&video cu tinute si make-up care sa iti scoata trasaturile in evidenta pentru a afisa o imagine online de superstar.

 

Tot la acest capitol se poate vorbi despre felul in care te prezinti in fata camerei. Ce outfituri porti, cum te pui in valoare, ce coafuri si machiaje te definesc, pentru ca fiecare mic detaliu poate transmite un mesaj celui din fata camerei, iar amprenta ta personala trebuie sa iasa in evidenta. 

 

Pentru ca acest brand, pe care tu il reprezinti sa aiba succes, trebuie sa indeplineasca nevoile membrilor platitori, astfel incat sa ai un public fidelizat. Indiferent ca este vorba de o simpla conversatie sau de ceva mai mult este important sa dai dovada de disponibilitate. Barbatii nu se vor simti atrasi de femei neinteresante, care nu aduc un plus de valoare vietii lor. Tine minte ca ei trebuie sa devina fanii tai!

 

Un job in videochat presupune o dezvoltare si perfectionare continua. Este foarte important sa ramai receptiva la ceea ce iti spun trainerii, pentru ca experienta lor va stii cum sa te ajute in maximizarea veniturilor. 

 

Sa stai cat mai mult timp online este un factor la fel de important ca restul. De cele mai multe ori este recomandat sa petreci la job 7 ore pe zi, oricare 5 zile din saptamana, in functie de nevoile tale. In acest timp ai ocazia sa descoperi cat mai multi oameni, sa intelegi comportamentul celor care frecventeaza site-urile de videochat si cum ii poti aborda incat sa ii fidelizezi. Daca iti vei lua prea multe zile libere sau nu stai online cat este recomandat, rezultatele mult asteptate nu isi vor face simtita prezenta. 

 

Asadar, daca iti doresti un portofoliu de clienti cat mai bogat, trebuie sa te concentrezi pe strategii care iti vor fideliza clientii si care vor inmulti numarul acestora. Ia in considerare sfaturile de mai sus si bucura-te de succes alaturi de un studio care investe in profesionalizarea ta!

 

Surse foto: Pexels.com, Unsplash.com

Programeaza un interviu azi si beneficiezi de oferta noastra limitata, salariu minim garantat de 5000 de lei!

afla detalii!